2012-04-02

Hejje!
Idag är en mindre bra dag känns det som.. Eller hela veckan kommer vara det för att det har gått tillbaka till vinterkyla :( USCH!!
Hade ju hunnit vänja mig vid värmen o slippa vinterjackan.. Men men, that's life!

Hoppas många gick på några aprilskämt igår, jag trodde jag skulle bli lurad.. Men det va sanning det jag fick höra och blev så otroligt glad :D

Vardagsinfo
Förra veckan jobbade jag kväll hela veckan och gick o va orolig varje dag.. Sen fick jag höra att det blev att jobba kväll även denna vecka!
Rätt tråkigt att jobba kväll två veckor i rad, för jag börjar en timme innan mamma o pappa slutar och sen kommer jag hem vid 12 slaget.. Enda gången jag får träffa dom är på helgerna :/ Men men.. Cashen rullar ju in så det är ju bra! Nu är jag helt säker att få lite mer än bara CSN in på kontot i två månader i alla fall :)

Nått ännu tråkigare är ju att jag aldrig hinner vara med på träningarna i stallet på onsdagar, makes me saad :( Missade markarbetet i onsdags och nu på onsdag missar jag hoppträningen, de två värsta lektionerna att missa enligt mig!! Älskar bomarbete!!

Det släppte i alla fall lite på ångesten att vara ifrån stallet när jag fick komma till Lovan i lördags :) Dressyrade som vanligt i ridhuset och hon va sååå fin <3 Hon kan ju bara hon vill.. Även att det blåste som fan så det blev läskiga ljud gjorde hon inte mer än att titta åt det hållet eller skygga lite där ljudet kom ifrån, ovanligt avslappnad häst så att säga :) Made me very happy!

Dagen
Idag lär det bli att sitta och plugga ett par timmar, sen käka lite food och sen dra iväg till gymmet innan jobbet. Varit JÄTTE dålig på att träna på senare tiden, tyvärr :/ Så nu måste jag börja ta tag i det igen!
När våren kommertillbaka blir det att ta fler promenader och dra ut på joggingrundor!!!! Längtar faktist till det :)

Näh nu måste jag ta tag i plugget - Hade gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica

En blogg om mitt liv, hästarna, fotografering och mycket, mycket mer

RSS 2.0