Gavin Degraw konsert

När jag fyllde år fick jag, som jag kanske nämnt(?), en biljett till Gavin Degraw konserten i Globen-Anexet av min kära vän Emelie.
Det började ju mindre roligt med att man kom in i Anexet o fick vänta en hel TIMME på att förbandet skulle komma in, men allt det glömdes ju bort när man ser vem som kliver in på scen ;)
Ingen mindre än grymmaste(och sötaste) Thomas Stenström <3
Vart så jävla glad, älskar verkligen hans musik :D
Filmade såklart en del från hans spelning, så alla videos jag spelade in kommer att komma upp här på bloggen troligtvis. Dock är youtube så segt på att ladda upp klipp så det kommer dröja innan ni får se det finaste uppträdandet av Thomas :')

Gavin Degraw va ju såklart också helgrym att se Live!! Det känns så mycket bättre att höra hans ljuva stämma Live än inspelat, det låter ju helt osanolikt bra när han sjunger :D
Filmade såklart massor när Gavin spelade, man vet ju aldrig när man ser den stjärnan igen!! Dom klippen kommer förmodligen att dröja en hel livstid innan dom kommer upp haha Har aldrig varit med om att det är så segt att ladda upp på youtube.. Synd att det inte går snabbt så jag fick dela med mig lite av min upplevelse!!

Men ETT klipp har jag lyckats ladda upp på Thomas Stenström :D (Tog sisådär 5 timmar)

Så varsågoda och njut ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica

En blogg om mitt liv, hästarna, fotografering och mycket, mycket mer

RSS 2.0