2012-03-09

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera.. Men har inget särskilt stort intresse i att blogga, så.. Det blir bara såhär nån gång ibland när jag känner fört!

Mitt liv börjar ta form - För exakt en vecka sen, idag, fick jag veta att jag fått jobbet på Martin & Servera :D:D:D glad eller vad?!?!
Börjar redan på måndag med introduktion, sen lärling på heltid i två veckor och sen är det extrajobb som gäller ;D längtar som bara den!!!

Annars då senaste veckan.. Jag har varit sjuk en vecka typ, men kunnat hitta på saker dom senaste 5 dagarna i alla fall. Har också varit lite sjuk i benet, inflammation i vristen tydligen.. Har blivit bättre, men smärtan kommer oftast om kvällarna o det är inte allt för roligt då det blir typ hela benet. Men jag pallar inte sitta inne o vila, blir för rastlös haha

Jag har typ skitit i inflammationen o ridit en hel del ändå.. Sist jag hade Lovan blev det inget bra, svinkallt, halt ute, jag va sjuk och hon va knäpp som alltid haha Hade tänkt rida ut en sväng, men blev endast skritt då det va så halt. Sen vidare till ridhuset där jag inte orkade så mycket eftersom jag va så sjuk just den dagen, så blev bara lite jogging ^^

Sen i onsdags då så hopptränade jag en ponny(han ser liten ut i mina ögon i alla fall haha) vid namn Nasse, en fin kille som vet om det o gärna krullar ihop sig.. Han kan inte ha några leder i halsen för ena stunden går han med mulen mellan benen nästan o helt plötsligt så är hela hans huvud uppe i mitt ansikte hahaha Det går seriöst inte att göra nått när en häst drar upp huvudet så mycket x)
Men det gick i övrigt kanon bra att hoppa, Nasse verkade ha väldigt kul :)

Idag ska jag ut på promenad med min vän Elin o hennes dogge Jesse(gissar på att han ska med), blir mysigt :)
Sen lite senare idag när våran bil kommer hem från doktorn så ska jag åka o lämna in min telefonj*vel som inte vill funka för det mesta.. Så fort jag får min först lön blir det att köpa en ny!!
Tror nog fler som har den här telefonen känner samma sak ;) Sony Ericsson XPERIA X10 mini Pro - älskar modellen o allt men den är inte bra i täckning, sms o telefonsamtal o allt vad det är hahaha Hittat hur mycket fel som helst på den nu så jag är tveksam på om det ens går att laga den.

Nu har jag tjattrat klart då, får se när jag dyker upp nästa gång (y)
Hade gött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica

En blogg om mitt liv, hästarna, fotografering och mycket, mycket mer

RSS 2.0