Happy B-day!!

Idag blev man ytterliggare ett år äldre - 22!!
Ingen höjdare att fylla år längre, det enda kul med födelsedagen är att man får presenter (a) hihi Men det är liksom inget speciellt att fylla år längre när man redan passerat 20, om ni förstår vad jag menar? Men haft tre mycket bra dagar då jag blivit firad först av vännerna, sen av släkten och sen av mams o paps :)
Men det är väl lite illa att man behövde påminna sin pappa om att man fyller år? Haha jag vet inte hur många gånger han sa förlåt xD

Men jag kom över det så fort jag fick presenterna i mina händer (a) ;)
Jag valde själv två presenter, då det va rea på dom när vi hittade dom för några veckor sen - En enkel Mp3 med en klämma på så man kan sätta fast dom i byxorna när man tränar, as bra!! Och sen en locktång, eller egentligen får man mer vågigt hår av den, precis så som jag skulle vilja ha mitt hår permanent liksom!!

Presenter jag inte visste om va två tröjor som mamma kallade för "plojgrejer" haha Men jag tror jag ska behålla dom ändå, inga fin-tröjor men dom va söta o väldigt sköna på :)
Sen fick jag även en ring i silverfärg med en liten sten på, jätte fin! Och ett äkta silverarmband från Pandora med en berlock på som är gjord i hjärtan, så hädan efter kommer jag önska mig berlocker till det armbandet så det blir massor med fint :D

Nu är jag väldigt trött tjej efter att ha kollat film och svullat kebabtallrik och semla - mycket gott men lite för mycket för magen.. Är så trött så mamma och pappa typ trodde jag va full eller nått helt plötsligt haha då är jag seriöst trött! Så nu blir det att göra sig i ordning och lägga sig i sängen, har sovmorgon så ska sova så länge som möjligt :) Härligt!!

Anywho.. Kommer nya inlägg angående hästar och kommande dagar inom kort!

Hade gött



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica

En blogg om mitt liv, hästarna, fotografering och mycket, mycket mer

RSS 2.0