2012-01-23

Ingen bra start på dagen.. Typ..
Elektrikern har varit här sen 7 imorse och han blev klar för snart en timme sen. Tack o lov!
Jag va lite orolig att jag inte skulle kunna värma mat hemma då han stängde av strömmen ett tag och mickron va aldrig igång eftersom det va dom sladdarna han va tvungen att fiffla med för att få upp nya små minilampor under köksskåpen.

Men nu sitter jag här mätt o belåten o tittar på reprisen av P3 Guldgalan :D
Salem Al Fakir är ju bara för bra, älskar killen!! Haha Bra cover han gör på alla låtar som vunnit pris för årets låt xD

Ska väl ta o göra mig redo för en sväng till stallet snart.. Hoppas på att jag o Lovan kommer bättre överens idag ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica

En blogg om mitt liv, hästarna, fotografering och mycket, mycket mer

RSS 2.0