2012-02-09

Ingen framgång i uppladdningen av klippen från konsterten :/ Youtube måste typ ha ett dygn på sig att ladda upp ett klipp på endast 55 sekunder.. Helt sjukt!!

Anywho..
Igår hade vi hoppträning och jag fick sitta upp på en mycket duktig liten ponny vid namn Ronja, hon va super duktig :D Väldigt speedad då hon älskar att hoppa, men det gick så bra som det bara kunde hihi
Och jag ska återigen på hoppträning på lördag o då blir det ännu en ponny att sitta upp på - Curre!
Väldigt söt o fin liten ponny så det kommer nog gå kanon där med, längtar :D

Ronja och jag på hopptävling i stallet i höstas, 80 cm stilhoppning. Duktiga tjejan!!


Sen fick vi igår veta att det skulle anlända två nya hästar till stallet idag, ca 2 timmar sen nu.
Och man blir ju bara helt lyrisk o vill dra till stallet direkt för att få se vad det är för fillurer!! Känner på mig att jag kommer finna en till favorit i någon av dom även att jag inte sett dom än hihi
Får stå ut till lördag, då får jag se tillskotten :)


Min dag i övrigt
Idag har jag haft en slappdag vid tv:n med laptopen i knät, mycket skönt ;) Men drog en sväng till solariet också o solade lite med min goda vän Emelie, så jääkla skönt så jag slumrade till några ggr (a)
Har också bakat chokladbollar för första gången på flera år skulle jag tro, mumsigt som bara den :D Blir nog att ta sig en snart!!
Kvällen kommer också spenderas vid tvn för det är ju bästa serierna Once Upon A Time och Revenge!!
Mycket härligt :)

Hade gött så kommer förmodligen ett nytt inlägg på lördag efter hoppträningen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica

En blogg om mitt liv, hästarna, fotografering och mycket, mycket mer

RSS 2.0