2012-03-13

Halloj!

Jaa då har jag börjat mina arbetsdagar hos Martin & Servera, hamnade på Non Food - vilket menas med att vi plockar torrvaror. Enda gången vi plockar annat är från färsken när vi har plocklistor till olika båtar som t.ex. Silja Line m.fl. ^^
Har provat på det mesta idag tror jag, en hel del har fastnat redan och sen kommer en del nytt dom närmaste dagarna. Trivs kanon bra, det är verkligen supertrevliga killar man jobbar med :) Har nog bara sett en tjej till som jobbar där haha alltså är vi tre tjejer sammanlagt då jag jobbar ihop med en tjej som började samtidigt som mig nu den här veckan.
Ångrar inte alls att jag börjat här, kan ju inte bli bättre när man som truckälskare får köra truck hela dagarna ;D

MEN man blir ju helt slut eftersom man jobbar från 05.50 på morgonen till 14.50 på eftermiddagen, vilket jag börjar med imorn. Fick börja 07.00 imorse (a)
Men är helt slut ändå haha så nu blir det att ta en liten tupplur på nån timme så jag kan vara uppe o titta på DH ikväll ;)

Kommer nog bli en tupplur varje dag efter jobbet eftersom jag antingen har stallet på kvällen eller tv program att se (a) hahaha Kämpigt men värt det!

Hade gött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica

En blogg om mitt liv, hästarna, fotografering och mycket, mycket mer

RSS 2.0