2012-03-25

Härliga vårvädret är äntligen här!!
Man blir så lycklig varje dag när man ser solen skina :D Dock har jag jobbat dagsskift i två veckor, men kommande vecka blir det kvällsskift så då hinner jag vara ute i solen innan jobbet :) skönt!
Har en hel del plugg på G nu samtidigt som man kämpar för att duga på jobbet, hade det inte varit för vårvädret så hade jag varit helt förstörd just nu.
Allt har gått skit, har mått så dåligt den här veckan..
Men tack vare hästar, vänner o vårväder så klarar jag mig igenom helvetet :)

Har idag hittills bara gjort saker jag njuter av - Lyssna på musik, kolla på serier och promenera!
Så nu måste jag ge mig in i plugget, boring or what?!

Har btw ridit fina Lotta två dressyrträningar nu på Norf, hon är så sjukt fin häst - finns inga som helst fel på henne :) Förutom den speedade galoppen såklart haha Men man glömmer bort den eftersom hon är så underbart duktig i allt annat <3 Jag förstår helt och hållet varför Emily älskar henne ;)

När det gäller hästar på annat håll - Har något på G, får se om det går enligt planerna :)

Hade gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica

En blogg om mitt liv, hästarna, fotografering och mycket, mycket mer

RSS 2.0