2012-01-21

Gårdagen och dagen har sett ut som så att jag har tränat på friskis och svettis och sen dragit o solat med min vän Emelie :) Blev gym igår och Zumba idag, så jäkla kuul!!
Har också avslutat båda dagarna med svull och tv tittande (a)

Ikväll kollade jag på gladiatorerna, som varje lördag.. Och varje gång blir man lika träningssugen, så imorgon blir det att styrketräna på gymmet. Har tränat mestadels benen två dagar i rad nu så får bli mage, armar och rygg imorgon. Jag är äntligen inne i en period då jag bara älskar att träna, underbart ;)
Då kanske man hinner komma i form till sommaren tro? Hope so!
Så fort det blir vår i luften kommer jag börja träna löpning igen, längtar som en tok för det finns inget härligare inom träning än att springa runt i staden :)
Har som mål att orka springa ett varv utan stopp runt strömmen som ligger på ca 2-2,6 km skulle jag tro. Har en gång varit där så ska klara att ta mig dit igen (y) Men kämpigt är det, kommer aldrig klara det utan att ta min astma medicin regelbundet.. Tyvärr! Hatar att behöva leva på medicin mer än 6 månader om året..
Men har ju levt med det i 14 år redan, alltså nästan hela mitt liv, så jag står väl ut resterande 60 åren? haha

Dock är jag envis.. Så jag lyssnar inte på läkaren o tar mediciner regelbundet, för jag tror inte på all medicin. Mediciner man får av läkare botar aldrig problemet i din kropp, dom förminskar bara symptomen så att du ska verka frisk. Men slutar du sen med medicinen kommer skiten tillbaka och du får börja om på ny kula.

För att inlägget inte ska bli så jäkla långt och tråkigt tänkte jag att jag avslutar här och skriver ett eget inlägg till ämnet om hur du kan läka kroppen utan medicinsk hjälp, endast med hjälp av en man som använder sig av vietnamesisk läkekonst!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica

En blogg om mitt liv, hästarna, fotografering och mycket, mycket mer

RSS 2.0