Segt!

Hejje på läsarna!

Vet att jag är super dålig på att uppdatera haha men har tröttnat som bara den :P
Det som hänt sen sist(i hästväg) är:
*Hoppträning på lilla ponnyn Curre i lördags, gick kanon bra trots lite nervös häst :) Han är inte van att ha hjälpbom framför hindret så det va lite läskigt sa han, sötisen haha

*Dressyr på Lovan i måndags, börjat rida med bett på henne.. Vilket går skit såhär i början, men vi kommer nog mer ju mer vi tränar :) Ska bara försöka hålla tålamodet uppe så jag inte fuskar o byter till Hackamore som jag brukar haha Hon går ju så underbart fint på det så man är ju alltid sugen på att byta tillbaka till det!!

*Dressyrträning på Alanya i onsdags kväll, mycket fin häst det där :) Första gången jag red henne så det tog ett tag, men sen klickade vi o det gick så otroligt bra sista 15 minuterna <3 Man blir ju bara så glaad när det går sådär super bra. Hon är en kanonfin dressyrhäst!! Längtar till nästa vecka då det återigen är dressyrträning på pluttan :)

*Nya hästarna är superfina. Jag föll pladask för Casper som är en Knabstruper, skitsöt o mysig :D Längtar som tusan till jag får rida honom!!!

Har tyvärr inga bilder på Curre och Alanya, men kanske kommer framöver :)

Annat i livet som hänt:
*Suttit i telefonintervju angående jobb på Kolmårdens Djurpark, fick idag ett mejl om att jag inte gått vidare till gruppintervju.. It Sucks!!!

*Knappt varit i skolan, endast pluggat självständigt till provet som vi skrev i onsdags i ämnena Logistik A och Transport och Spedition. Jag tror jag fick ett godkänt i alla fall, men man vet aldrig.. Vi får minuspoäng om vi svarar fel på nån fråga x/ Så man är ju lite nervös för att behöva göra ett omprov!! Vet att jag hade minst fel, för sånt kommer man såklart på när man lämnat in provet och gått ut ur klassrummet haha Crap!!!

*Det har varit Alla Hjärtans Dag som jag spenderade med Lina under dagen, sen hemma kväll med mams o paps :) Fick också en ros hemskickad, trodde bestämt att det va mormor som vanligt men icke det.. Väntar fortfarande på att jag ska få veta vem det va som skickade den. Jobbigt med sånt här, jobbigt att vara ovetandes!!!

Ja det va det, får se hur lång tid det tar tills jag skriver ett inlägg igen ;)

Hade gött allesammans!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica

En blogg om mitt liv, hästarna, fotografering och mycket, mycket mer

RSS 2.0