2012-02-26

Blev bjuden på en liten fest hos Elin igår, det va mycket trevligt :) Mycket skratt o.. Aah, vad ska man säga?! Denna gång har jag inte någon särskilt stor minnesförlust i alla fall, rätt kul att minnas allt man gjorde för en gångs skull haha

Illamående som vanligt såhär dagen efter.. Men men, självförvållat!
Vet inte riktigt vad som händer idag.. Trodde jag skulle träffa Lina, fick inget svar igår. Så får se, det kanske blir att hitta på nått med tösa sen!
Annars kommer det bli att jag tittar på ridsport o slappar typ, kanske gymmar ikväll med om jag mår bättre då haha

Just nu sitter jag o lyssnar på lite musik. Låten som spelas just precis i denna stund är Demi Lovato - Lightweight, mycket mycket bra låt! Hon är ju en grym sångerska, älskar henne musik :)

Är på sådär bra humör idag, vaknar med solen skinandes genom fönstret o gardinen!! Härligt att veta att våren är här <3
Dock lite tråkigt att det ska vara runt 0an mellan dessa underbara varma dagarna, så just nu längtar jag till tisdag då det ska bli 8 grader! Man vill ju inget hellre än att ha sommar nu, så man kan slänga på sig ett par shorts o linne o bara vara ute hela tiden utan några som helst bekymmer :')


"Var rädd om vad du har, det är först när du förlorat det som du inser vad du hade"

Hade gött



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica

En blogg om mitt liv, hästarna, fotografering och mycket, mycket mer

RSS 2.0