Glad påsk!

Hoppas alla har en trevlig långhelg med mycket påskgodis! För det har jag mohaha
Så otroligt skönt med långledigt för en gångs skull, haft fullt upp dom här 4 veckorna på jobbet - har varit bra veckor, men för en som inte är van att jobba heltid så vart det lite tufft med det tunga arbetet och jag såg verkligen fram emot en långhelg :) Nu vet jag dock inte hur det blir med jobb framöver, blir väl inringd?!

Anywho..(neej jag råkar inte byta plats på w - har snott ordet från Elliott i scrubs)
Här sitter jag o myser i sköna värmen i sköna soffan i min sköna onepiece :) När det är så kyligt ute är det grymt skönt att komma hem o bara mysa ner sig o värma sig!

Startade dagen med en tur till Söderköpings RyttarSällskap, skulle dit för att fota Lovan när hon och hennes ägare och medryttare skulle hoppa - men när jag kommer dit får jag höra att dom inte är där och inte kommer dit.. Blev lite ledsen :( Men fick i alla fall umgås med och fota en gammal klasskompis Amanda och hennes häst Corondo :) Mycket trevlig förmiddag när man va varmt klädd!
Dock blir ju inte bilderna dom bästa när man fotar inomhus, men det funkade hyffsat!

Efter det drog jag, mam o pap ut på promenad till stan för att hyra lite film och luncha på nya Tacobar, myyycket god mat där :) Älskar tacooos!!! Tog nacchos med lite grönt till - mumma <3

Har skaffat acounts på olika sidor nu bara för jag hade så tråkigt.. Så jäkla onödigt egentligen för jag tror inte fan jag kommer använda sidorna haha Men det va kul att ha Soundcloud för där kunde man ju söka upp olika musiker/DJs o lyssna på deras musik o shit ;) Tyngaste låten Fuckshitup har gjort haha
Lyssna här ---> http://snd.sc/HqalM3 (Skulle gärna ha den instrumental, så sjukt bra beat!!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica

En blogg om mitt liv, hästarna, fotografering och mycket, mycket mer

RSS 2.0