2012-04-10

Härligt väder man vakna till?! Detta eviga snö och regnväder alltså :( Man blir ju depp av vädret typ!!

Anywho..
Idag har jag planerat att plugga lite granna, sen dra till returpunkten o slänga massor med grejer innan jag drar till gymmet o pumpar lite ;) haha vill träna väldigt ofta nu när jag äntligen kommit in i det, måste ju bygga muskler så jag orkar lyfta massa kartonger o skit hela sommaren huhu (y)

Efter gymmet blir det väl att dra hem o plugga lite till kanske? Hur som helst ska jag fördriva tiden på något sätt innan jag ska dra till Lovan ikväll o rida lite o kvällsfodra hästarna :) Tänkte försöka mig på att rida barbacka, hon sköter sig ju alltid så bra när man rider som vanligt i ridhuset(bortsett från ena kortsidan, men den kan man hålla sig borta ifrån då haha) så vill prova, får ju aldrig annars rida barbacka så :D Men tar nog med sadeln till ridhuset ändå, ifall att liksom ;)

I helgen va jag o fotade lite på Söderköpings RS på deras träningstävling som jag säkert skrev i föregående inlägg ;D Men här kommer i alla fall ett par smakprov på hur det ser ut när jag fotar!

Utomhus - framridningen - Amanda på Corondo


Inomhus blir det inte så bra bilder då kameran är seg och har ingen extrablixt!


Now you know ;) Hade gött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica

En blogg om mitt liv, hästarna, fotografering och mycket, mycket mer

RSS 2.0