2012-01-17

Är äntligen klar med tvättstugan!!
Det värsta med att ha kvällstiden är att jag inte vågar gå ner själv i torkrummet o hämta tvätten.. Så tar alltid mamma eller pappa med mig (a) haha Jag hatar verkligen torkrummet.. Det är stort, kolsvart och lysknappen sitter några meter in i rummet. Dessutom är det en dörr kopplad till uteförådet som man bara kan dra undan så tror jämt att det ska komma ut nån där haha knäpp som man är!

Jaa man har ju sina ställen man tycker mindre om här i hemmet. Jag kan t.ex. inte gå ut ur mammas o pappas rum avslappnat, kutar nästan ut.. Får en obehaglig känsla när jag har hämtat eller lämnat lakan i byrån där o ska gå ut. Går ju inte riktigt att förklara för folk som inte vet hur det är att se o höra saker som ingen annan gör.
Men tack gode gud för att jag änsålänge inte ser det så tydligt! Den dag jag gör det kommer jag förmodligen inte vilja leva längre..

Nääh fy så ska man inte tänka.. Är sådär lagom uttråkad så bara tömmer hjärnan på vad jag senast tänkt på..

Dags att dra sig till sängs tror jag allt, ladda för en långdag i skolan med föreläsning och arbete i transport och spedition eller Logistik.. Har inte riktigt koll på läget, känns lite rörigt i huvudet om man säger så hehe

Jaja, godnatt på er och ha det gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica

En blogg om mitt liv, hästarna, fotografering och mycket, mycket mer

RSS 2.0