Morn morn!

Hade tänkt sova fram tills nu - 8.30 - då jag ska till skolan o sälja en bok till en av de nya eleverna..
Men såklart vaknar jag 7.15, går på toa, går till sängen o försöker somna om.. Sen hör jag något lustigt ljud i hallen helt plötsligt, som att nån skulle va hemma. Fast det visste jag ju att ingen va eftersom jag varit uppe på toa x)
Grejen va ju att jag inte hört någon öppna ytterdörren och sen hörde jag inte heller någon stänga ytterdörren när det blev tyst, det avslutades bara med att jag hörde låset vridas om på ytterdörren.
Så där låg jag vättskrämd o kunde inte somna, men ville inte heller gå upp o kolla haha (Jaa jag tror på spöken o andar o grejer eftersom jag varit med om sånt där läskigt X antal ggr)

Men för en halvtimme sen gick jag upp o så ringde jag mamma o frågade om hon varit hemma o såklart hade hon det.. Lagom töntig man känner sig när man inbillar sig saker (a)

Nae nu måste jag börja göra mig i ordning, ska ta en promenad till skolan om ca 50 minuter ^^

Hade gött
//Jessica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica

En blogg om mitt liv, hästarna, fotografering och mycket, mycket mer

RSS 2.0