Musik - avgör dagen

Som många här i världen säger - Jag skulle aldrig kunna leva utan musik.
Jag älskar att lyssna på musik, älskar att lära mig spela olika låtar på min keyboard och jag älskar att sjunga(för mig själv eller ihop med andra så jag inte hörs så mycket haha)

Här om dagen hörde jag Cher Lloyds nya låt "Want u back" o den är ju riktigt jävla skön, så härlig låt att den kan göra mig glad till och med idag när jag mår riktigt skit med värk i axel o ont i magen. Vissa låtar är ju bara helt fantastiska. Dock va jag inte ett stort fan av henne för så länge sen.. Jag bokstavligen hatade henne haha men det va olika rykten man hörde, när jag sen fastnade för "With ur love" och nu "Want u back" skiter jag fullständigt i alla rykten. Så grymt bra låt!!
Så jag tänkte försöka mig på att lägga in videon till den låten här ;)


Videon är ju lite rolig också haha vem har inte velat hälla saker över en person?
Blir nog fler inlägg ikväll, har en såndär slapparkväll med tvättstuga så sätter mig här så fort jag kommer tillbaka ;D Får se vad jag skriver för skit sen!

Hade gött


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jessica

En blogg om mitt liv, hästarna, fotografering och mycket, mycket mer

RSS 2.0